شناسهٔ خبر: 129793 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور اعضای ستاد سفرهای نوروزی استان انجام شد؛

بازدید استاندار کردستان از مرکز مدیریت راههای استان 

کردستان استاندار کردستان در بازدید از مرکز مدیریت اطلاعات راههای استان تاکید کرد: ضرورت وجود چنین مرکزی ما را بر آن می‌دارد تا در جهت تکمیل دوربین‌های پایشگر در سطح جاده‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) اسماعیل زارعی کوشا در بازدید از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های استان کردستان در جریان اقدامات و خدمات این مرکز قرار گرفت.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: در این مرکز داده‌کاوی و تحلیل جامع و کاملی برای مدیریت راه‌های استان و مقابله با سوانح و رویدادها در تمامی ایام و به خصوص در مقاطعی چون نوروز و ایام تعطیلات ارائه می‌کند.

زارعی کوشا افزود: ضرورت وجود چنین مرکزی ما را بر آن می‌دارد تا در جهت تکمیل دوربین‌های پایشگر در سطح جاده‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در آینده با جامعیت یافتن سامانه نیاز به نیروی انسانی برطرف می‌شود و این سامانه بازدارندگی کامل‌تری را ایجاد خواهد کرد که این امر نیز ارتقای امنیت بار و مسافر را در محورهای اصلی و فرعی فراهم می‌کند.

زارعی کوشا افزود: تا دومین روز از تعطیلات نوروزی بیش از ۹ درصد افزایش سفرهای نوروزی اتفاق افتاده و ۳۰۰ هزار تردد نیز در سطح جاده‌های استان ثبت شده است.

در این بازدید ، فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان گزارشی از اقدامات و عملکرد این مرکز ارائه داد.