شناسهٔ خبر: 129802 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد خبرداد:

افزایش زمان و دقت مراکز معاینه فنی ناوگان اتوبوسی در استان یزد

معاون حمل و نقل یزد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: همزمان با سفرهای نوروزی و برای جلوگیری از تصادفات، مراکز فنی و کشیک در جاده‌ها افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، مهدی حسین زاده با اشاره به استقبال مسافران از ناوگان اتوبوسی مسافربری افزود: برای جلوگیری از تصادفات و اتفاقات جاده‌ای و افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای در طول دوره طرح نوروزی مراکزفنی بازمان و کشیک بیشتر اتوبوس‌ها را از نظر معاینات فنی و با دقت بیشتری کنترل و نظارت می کنند .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت:در حال حاضر ۵۴ شرکت مسافربری با بیش از ۳۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوس تحت پوشش شرکتهای حمل و نقل مسافربری در امر خدمات رسانی به مسافرین محترم فعالیت می کنند.

حسین زاده اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و اهمیت عملکرد مجتمع‌های بین راهی کارگروه ویژه‌ای به منظور نظارت، فعالیت خود را از دو ماه پیش آغاز کرده است و در ایام نوروز به صورت روزانه فعالیت آن ادامه دارد.    

وی در پایان افزود: تلاش تمامی همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در راستای تحقق  سفری ایمن و راحت برای مسافرین است.