شناسهٔ خبر: 129866 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

احداث ۱۰ ایستگاه امنیت سلامت در جاده‌های اصلی استان اصفهان

حسن کحال زاده - اصفهان ۱۰ ایستگاه امنیت سلامت در جاده های اصلی و هشت ایستگاه در محورهای فرعی و روستایی استان احداث شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص اقدامات و برنامه‌های طرح نوروزی پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: جهت بهتر دیده شدن تیم‌های گشتی، ۷۱ سکوی استقرار تیم های گشتی احداث و ۱۲۷ نقطه و مقطع جهت استقرار این تیم‌ها در طرح نوروز تعیین شده است.  

وی افزود: دیگر اقدامات شامل طرح توقف و حرکت در نقاط مستعد تصادف با علت خستگی و خواب آلودگی و طرح دیده شو، ایمن شو در روستاها و ارتقاء فرهنگ ترافیک اجرا و جهت اصلاح خط کشی و تصویر سازی علائم سه بعدی در راهها پیگیری‌های لازم بعمل آمده است.  

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به آموزش میدانی موتورسیکلت سواران و تشویق آنها در خصوص استفاده از کلاه ایمنی گفت: در طرح نوروزی سال ۱۴۰۲، بنرهای ترافکی ویژه طرح نوروزی جهت نصب در محورها و مقابل پاسگاه‌های پلیس راه طراحی و عکس نوشته و مطالب ترافیکی طراحی و در فضای مجازی منتشر شده است.  

وی بیان داشت: ایجاد ایستگاه‌های امنیت و سلامت در ۱۵ نقطه پر تصادف استان اصفهان، بکارگیری دوربین های کنترل سرعت ثابت و سیار به جهت اجرای مدیریت سرعت، اجرای ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی در مقاطع خاص به جهت ارتقاء امنیت ترافیکی، اجرای طرح کنترل سلامت رانندگان و فعالسازی سرعت متوسط دوربین های کنترل سرعت استان و بروزرسانی تجهزات هوشمند از دیگر اقدامات بعمل آمده در پیک نوروزی ۱۴۰۲ بوده است.  

کحال‌زاده خاطرنشان کرد: ۱۰ ایستگاه امنیت سلامت در جاده های اصلی و هشت ایستگاه در محورهای فرعی و روستایی استان احداث شده است.