شناسهٔ خبر: 130039 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اعلام کرد:

جابجایی بیش از ۲۱ هزار نفر مسافر در استان اردبیل

مسافر معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی بیش از ۲۱ هزار نفر مسافر از استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،رضا شیرین زاده دربازدید از پایانه های مسافربری شهرستان اردبیل با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی راهداری یعنی از مورخ ۲۴  تا ۲۹ اسفندماه ۲۱ هزار و ۵۶۲ نفر مسافر از استان به مقاصد مختلف جابجا شده اند گفت:این تعداد مسافر در قالب ۴ هزار و۲۲۶ سفر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۸ هزار و۸۰۰ نفر مسافر از استان جابجا شده بود امسال افزایش ۱۵ درصدی را شاهد هستیم تصریح کرد:در مدت مشابه سال قبل ۴ هزار سفر انجام شده بود که امسال در تعداد سفر نیز افزایش ۵ درصدی را نشان می دهد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خاطرنشان شد:در این مدت ۹ هزار و ۴۹۷ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس،هزار و۳۹۶ نفر با وسیله نقلیه مینی بوس و ۱۰ هزار و۶۶۹ نفر نیز به وسیله سواری از استان جابجا شده اند.

شیرین زاده فعالیت هزار و ۲۰۰ ناوگان راهداری استان اردبیل را با بیش از ۲ هزار راننده در بخش حمل ونقل را یادآور شدو اظهار کرد:۳۰۰ دستگاه اتوبوس،۶۵۰ دستگاه سواری و ۲۵۰ دستگاه مینی بوس در طرح نوروزی در خدمت مردم و مسافران هستند.

وی از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت وانتقاد خود از عملکرد شرکت ها ناوگان و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.