شناسهٔ خبر: 130123 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۴۲ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی قزوین انجام شد

بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروز ۱۴۰۲ تاکنون ۴۲ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، حسین طراوتی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروز ۱۴۰۲ تاکنون ۴۲ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان انجام شده و این نظارت ها توسط کمیته ویژه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی شامل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت پخش فراورده‌های نفتی، مرکز بهداشت، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و ستاد اقامه نماز به صورت دوره ای انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به منظور پذیرایی هرچه بهتر از مسافران نوروزی ۳۷مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در ایام نوروز در راه های استان قزوین فعالیت می‌کنند و تلاش می شود به ویژه مجتمع های واقع در محورهای پرترافیک و آزادراهی حداقل ۲بار در این ایام مورد بازدید قرار گیرند.

طراوتی ادامه داد: شیوه نامه نوروزی ابلاغ شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به تمام مجتمع ها و ادارات تابعه ابلاغ شده و همچنین با برگزاری جلسات هماهنگی کمیته استانی بازدید مجتمع ها و نمازخانه ها از ۲۰اسفند ۱۴۰۱ الی ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ یک کمیته استانی و ۹ کمیته شهرستانی ویژه بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تشکیل شده است.

وی گفت: در نظارت بر این مجتمع‌ها از تمام بخش‌ها شامل نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه، رستوران‌ها، ایمنی ورود و خروج، مقابله با گرانفروشی، کم فروشی و عرضه مناسب سوخت و نظافت محیط  بازدید می‌شود.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: علاوه بر این بازدیدها کاربران جاده ای و مسافران هم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مجتمع های خدماتی رفاهی موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع دهند تا رسیدگی و برخورد قانونی لازم انجام شود.