شناسهٔ خبر: 130140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

پاسخگویی شبانه روزی راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ایام نوروز

پاسخگویی شبانه روزی به مردم در ایام نوروز مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آمادگی پاسخگویی راه و شهرسازی استان به صورت شبانه روزی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)؛ مهرداد آهکی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار داشت: اداره‌ کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با هماهنگی اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، پیش‌بینی‌های لازم و برنامه‌ریزی‌های مناسب را برای استقبال از ایام نوروز و سفرهای نوروزی بعمل آورده، همچنین پاسخگویی به مردم عزیز را در اولویت کاری قرارداده است.  

وی اذعان داشت: براین اساس در اداره‌کل راه و شهرسازی استان برای این ایام دو سامانه "طرح صدای پاسخگو" و "پاسخگویی به شکایات مردمی" بصورت ۲۴ ساعته فعال شده و آماده پاسخگویی به سوالات مردمی در حوزه‌های راه و شهرسازی و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان است.  

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح صدای پاسخگو به صورت پاسخگویی مستقیم فعال است گفت: هم استانی‌های گرامی می‌توانند از طریق تماس با شماره های مستقیم 37108700 و 37108711 مسائل و مشکلات خود در حوزه‌های راه و شهرسازی را مطرح و بصورت مستقیم پاسخ خود را دریافت کنند همچنین کارشناسان مربوطه در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام می‌کنند.

آهکی خاطرنشان کرد: تلفن‌های گویای وزارت راه و شهرسازی در زمینه هواشناسی، اطلاعات راه‌ها، اطلاعات قطارها و اطلاعات پرواز به صورت شبانه روزی در ایام نوروز آماده پاسخگویی به مردم عزیز است.

وی بیان داشت: مسافران جاده‌ای به منظور کسب اطلاعات در مورد وضعیت جاده‌ها، مسافت‌ها و انتخاب بهترین مسیر می‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند همچنین شماره‌ ۱۳۴ هواشناسی، ۵۱۴۹ اطلاعات قطارها و ۱۹۹ اطلاعات پروازها نیز بصورت شبانه روزی فعال و آماده ارائه خدمات هستند.  

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در خصوص اقدامات بعمل آمده برای مسافران نوروزی در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان شدن این ایام با نوروز اظهار داشت: با توجه به تقارن  ماه مبارک رمضان در ایام نوروز، هماهنگی‌های لازم با اعضای شورای هماهنگی و ستادهای مختلف نوروزی در استان انجام پذیرفته و پیش بینی‌ها لازم در جهت آسایش شهروندان، مسافران و رعایت شئونات اسلامی بعمل آمده است.