شناسهٔ خبر: 130256 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای طرح نوروزی تا ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ انجام شد؛

جابجایی بیش از ۱۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری سیستان و بلوچستان

پایانه مسافربری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی ( ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ) تا ۶ فروردین ماه  ۱۴۰۲ تعداد یکصد هزار و ۹۰۵ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷درصد رشد داشته‌ است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این مدت تعداد ۶۳ هزار و ۸۲۱نفر مسافر از سایر استان ها توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری وارد استان شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸درصدی را نشان می دهد. 

وی در ادامه گفت: از ابتدای طرح نوروزی سالجاری تعداد ۱۴۸ هزار و ۹۸ نفر مسافر از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه وارد کشور شده اند که این تعداد نسبت به سال قبل در همین بازه زمانی ۲۲درصدافزایش داشته است.

کرد در خاتمه یادآور شد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکتهای حمل و نقل مسافری و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.