شناسهٔ خبر: 130321 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از مرکز مانیتورینگ مدیریت سرعت پلیس راه‌ استان

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی از پلیس راه استان بوشهر مدیر کل ورئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان بوشهر از مرکز مانیتورینگ مدیریت سرعت پلیس راه استان بازدید کرد و از نزدیک ‌در جریان چگونگی مدیریت و نظارت بر راه‌های استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی در بوشهر سید محمود دستغیبی مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان بوشهر از مرکز مانیتورینگ مدیریت سرعت پلیس راه استان بازدید کرد.

در این بازدید فرماندهی پلیس راه استان به تشریح عملکرد و نحوه نظارت شبانه روزی کارکنان این فرماندهی بر راه‌های استان پرداخت و خاطرنشان کرد: تمامی عوامل پلیس راه شبانه روز برای آرامش مردم و کاربرهای سطح جاده‌ها به ویژه مناطق کوهستانی و سخت گذر استان تلاش می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان در ادامه بازدید ضمن تبریک سال نو وماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تشکر از زحمات شبانه روزی فرماندهی وپرسنل پلیس راه استان، گفت: امنیت و آسایش مردم در راه‌های ارتباطی حاصل تلاش و زحمات این پرسنل زحمتکش وخدوم است.

دستغیبی به نقش مهم سامانه‌ها و تجهیزات هوشمند حمل ونقلی اشاره کرد ودر ارتقای سطح ایمنی سفر و رصد وضعیت راه های بین شهری و اخذ و پایش اطلاعات حمل ونقل و سفرهای جاده‌ای تاکید کرد.