شناسهٔ خبر: 130329 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

برگزاری ۶۰ برنامه ملاقات مردمی در سال ۱۴۰۱

محمدیان روشن در راستای عمل به تعهدات دولت مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در سال گذشته ۶۰ برنامه ملاقات مردمی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ آتینا محمدیان روشن رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران گفت: در سال ۱۴۰۱ در تمام هفته ها چه روزهای هفته وچه در تعطیلات روز جمعه (بازدیدهای شهرستانی) و برنامه نمازجمعه مصلی تهران یا دانشگاه تهران ملاقات مردمی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با حضور مدیرکل مهندس محبت خواه و معاونین برگزار شده است.

وی این ملاقاتها را شامل دیدارهای چهره به چهره، سامانه سامد(برخط) ملاقات تلفنی و الکترونیک و ملاقات در مصلی نماز جمعه عنوان کرد.

محمدیان روشن افزود: تعداد ۴۵۶ ملاقات مردمی در جریان این فرآیند مستمر انجام شده است که تمام موارد ثبت سیستم شده و از این میزان ۹۰ مورد پاسخ مثبت،۲۲۹ مورد مشاوره و راهنمایی، ۶۸ مورد بایگانی و ۶۹ مورد نیز در دست اقدام گزارش شده است.

وی ادامه داد: از مهمترین اهداف دولت سیزدهم دسترسی آسان به مسئولان و پی گیری موضوعات و مشکلات مردمی است که در این راستا در سال ۱۴۰۱ راه و شهرسازی استان تهران توانسته است عملکرد موفق و کارنامه خوبی برجای بگذارد.

محمدیان روشن در پایان از زحمات مدیران شهرستانی و معاونین اداره کل در مسیر این همدلی و تعامل مستمر تشکر کرد.