شناسهٔ خبر: 130333 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) با کارکنان این اداره

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) با شروع هفته کاری در سال ۱۴۰۲، طی مراسمی که با حضور معاونین و پرسنل در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد و از تلاش‌ها و زحمات صادقانه و شبانه روزی تمامی پرسنل در سطح استان در سال ۱۴۰۱ قدردانی کرد

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شرق سمنان)، امیر عمیدی مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود)با شروع هفته کاری در سال ۱۴۰۲، طی مراسمی که با حضور معاونین و پرسنل در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد و از تلاش‌ها و زحمات صادقانه و شبانه روزی تمامی پرسنل در سطح شرق این استان در سال ۱۴۰۱ قدردانی کرد.  

وی در این مراسم فرا رسیدن سال نو، بهار طبیعت و بهار قرآنی را به کارکنان تبریک گفت و از درگاه خدای متعال برای آنان و خانواده شان سالی سرشار از موفقیت، شادی و سلامت را مسألت داشت.  

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ضمن یادآوری توفیقات این اداره‌کل درسال گذشته اذعان داشت: درسال ۱۴۰۱ با تلاش و مساعدت تمامی کارکنان به دستاوردهای قابل‌توجهی در حوزه های مختلف دست یافتیم و ان‌شالله در سال جدید نیز این فرآیند در ابعاد مختلف ادامه داشته باشد.  

وی بر اجرای امور مطابق با قواعد و ضوابط کلی تاکید کرد و از مدیران حوزه‌های مختلف این اداره‌کل خواست تا با همت و تلاش مضاعف، در راستای رفع مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی گام بردارند و مباحث را با پیگیری، هماهنگی و همکاری میان مجموعه‌ها حل و فصل کنند.  

عمیدی با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شرق استان سمنان گفت: با توجه به اقدامات بعمل آمده ، در سال ۱۴۰۲ به صورت ویژه مبحث فاز اجرایی، نظارت بر اجرای پروژه‌ها، رفع مشکلات ساخت و سرعت بخشی در تکمیل آن در برنامه این اداره‌کل است و نیاز است همچون سال گذشته فعالیت‌های مرتبط با این طرح به صورت جهادی و جهش گونه انجام پذیرد.

امیر عمیدی مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان در پایان فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ را تبریک و شادباش گفت و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ضیافت رمضان مجدداً از تلاش‌های ازرشمند کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازیشرق استان، قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد تا با همت و تلاش و با روحیه مضاعف و تلاش چشمگیر در مسیر خدمت رسانی و تحقق اهداف تعیین شده گام برداشته شود