شناسهٔ خبر: 130345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه مرزی بیله سوار اعلام کرد:

تردد حدود ۷۰ هزار مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مسافر پایانه مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: حدود ۰ ۷هزار نفر مسافر در ۱۲ ماهه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار و ۹۰۷ نفر ایرانی و ۶۵هزار و ۸۷۴ نفر نیز مسافر خارجی است گفت: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.

  وی تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۳۵ هزار نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده بودند افزایش ۱۰۰درصدی را شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۳ هزار و ۸۷۳ نفر مسافر ایرانی وارد مرز بیله سوار شده اند اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۳۹۱ نفر مسافر وارد شده بود در ۱۲ ماهه گذشته افزایش ۸۹۱ درصدی را نشان می دهد.

بابایی تعداد مسافران خروجی ایرانی را ۳۴ نفر برشمرد و ادامه داد: در ۱۲ ماهه گذشته ۲۹ هزار و ۶۴۳ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار وارد شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۸ هزار و ۵۷۷ نفر بود افزایش ۶۰ درصدی را شاهد هستیم.

وی از افزایش ۱۲۸ درصدی تردد مسافران خروجی خارجی از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و گفت: در ۱۲ ماهه گذشته ۳۶ هزار و۲۳۱ نفر مسافر خروجی خارجی از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند که در سال گذشته ۳۴۵ هزار و ۸۸۰ نفر بود.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در مدت یاد شده تردد ۱۳۷ هزار و۵۳۳ دستگاه ناوگان ائم از اتوبوس، کامیون و سواری را از پایانه مرزی بیله سوار یادآور شد و اظهار کرد: از این تعداد ۵۸ هزار و۲۴۳ دستگاه خروج و ۷۹ هزار و۲۸۰ دستگاه نیز وارد مرز بیله سوار شده اند.