شناسهٔ خبر: 130349 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه های جنوب استان خبر داد؛

بهره مندی از تمام ظرفیت مرکز مدیریت راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی

علیرضا یارمحمدی رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان گفت: برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی از تمام ظرفیت ها بهره گرفته ایم تا سفری خوش برای هموطنان رقم بخورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، علیرضا یارمحمدی رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راههای جنوب استان، نظارت بر سامانه های هوشمند جانمایی شده در محور های مواصلاتی جنوب استان و پاسخگویی سامانه ۱۴۱ است، گفت: این مرکز علاوه بر رسیدگی به شکایات مردم در زمینه مسافری، جاده ای، باری و حمل و نقل، در راستای استعلام شرایط جوی، وضعیت جاده ها، اطلاعات مسیر و فاصله بین شهرها نیز بصورت شبانه روزی فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز میزان تردد در محور های مواصلاتی جنوب استان بیشتر می شود، گفت: ۶ دستگاه تردد شمار جدید در محور های مواصلاتی جنوب استان نصب شده است.

یارمحمدی در ادامه به فعالیت سامانه های هوشمند در محور های مواصلاتی جنوب استان اشاره کرد و افزود: تمامی دوربین های نظارتی محور های جنوب استان فعال و بصورت شبانه روزی نظارت می شود.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان در پایان از آمادگی کامل نیروهای این مرکز برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: این مجموعه از همه ظرفیت خود استفاده می کند تا بهترین خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای ارائه شود.