شناسهٔ خبر: 130384 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد

همدلی برای توسعه راههای استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در دیدار نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل و معاونین راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر، بر ضرروت همدلی و هم افزایی دولت و مجلس برای توسعه پروژه های مرتبط تاکید شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر)، در دیدار نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل و معاونین راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر، بر ضرروت همدلی و هم افزایی دولت و مجلس برای توسعه پروژه های مرتبط  تاکید شد.

در این دیدار مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر به تشریح وضعیت پروژه ها، ظرفیت ها و چالش های بخش حمل ونقل و راهداری پرداخت.

عبدالکریم اخترشناس در این دیدار با اشاره به جایگاه استان در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای اظهار داشت: حجم بالای تردد ناوگان سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان، هزینه حفظ و نگهداری بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه های استان را به شدت افزایش داده است.

 اخترشناس با اشاره به فعال بودن بیش از ۱۵۰ پروژه راهداری استان ادامه داد: این حجم پروژه با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد ریال در دست اجراست که با تکمیل آن، جهش قابل توجهی در زمینه ارتقای شاخص های حمل و نقل و راهداری استان رقم می خورد.

غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن استماع گزارشات مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، بر هماهنگی  و هم افزایی دولت و مجلس برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به جمعیت بالای ساکن روستا در حوزه انتخابیه اش، تاکید کرد: باید از همه ظرفیت ها برای تسریع در پروژه های موجود در دشتی و تنگستان بهره برد و بنده نیز با تمام توان در کنار مجموعه حمل و نقل و راهداری استان می باشم.

 کمی همچنین از پیگیری ویژه برای جذب اعتبارات در حوزه راهداری و تلاش برای نوسازی ناوگان این بخش خبر داد.

در این نشست ضمن ارائه آخرین وضعیت پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان های دشتی و تنگستان، جهت تسریع  در بهره برداری از آنها با حضور نماینده مجلس هماهنگی و هم اندیشی شد.