شناسهٔ خبر: 130423 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدیر کرد؛

افزایش کیفیت خدمات در ایستگاه های پویش همراهان سفر ایمن آذربایجان غربی

10fb49b8-d20f-4622-b59c-727b756e6659.jpg  معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در زمینه کیفیت ایستگاه های پویش همراهان سفر ایمن قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به سهم آذربایجان غربی در زمینه حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از استان های دارای ظرفیت بالا، گفت: ناوگان حمل و نقلی کشور نیز با جابجائی ۳.۵ میلیون نفر مسافر تا پایان ۱۱ امین روز از اجرای طرح نوروزی نقش به سزائی در حمل و نقل کشور ایفا کرده است.

وی افزود: تعامل سازنده مابین بخش خصوصی و دولتی در استان آذربایجان غربی نوید بخش آینده ای روشن در این عرصه است که در ایام نوروز با یاد خدا و همراهی شهروندان سفری ایمن و نوروزی شاد برای شهروندان رقم خورده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطر نشان کرد: فعالیت های راهداری در استان آذربایجان غربی در ایام نوروز بسیار پر رنگ بوده و در محورهای مواصلاتی شاهد گشت های راهداری بودیم که این اقدامات چه در حوزه راهداری و چه در حوزه حمل و نقل  شایسته مردمی است که لیاقت بیشتر از اینها را دارند.

شهرکی اضافه کرد : پویش همراهان سفر ایمن یکی از ارزشمند ترین اقدامات حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی است که در این طرح از ظرفیت های سفر برای ایجاد فضای معنوی همزمان با بهار قرآن تدارک دیده شده است و از مسافرین محترم تقاضا داریم در این اماکن و مجتمع های خدماتی رفاهی بعد از هر ۲ ساعت، ۱۵ دقیقه استراحت نمایند تا سفری ایمن داشته باشند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اشاره کرد: عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در حوزه های مطرح شده رضایت کننده بوده و در بازدیدی که انجام شد مردم از اقدامات انجام گرفته رضایت لازم را داشتند و امید داریم تمامی تلاش ها منجر به افزایش خدمات دهی در تمامی حوزه ها باشد و روز به روز  رونق سفر را شاهد باشیم .

وی گفت: خدمت به مردم افتخاری است که راهداران آذربایجان غربی مدال آن را با افتخار به گردن آویخته اند و باید به این مدال خدمت افتخار کنند.