شناسهٔ خبر: 13047 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مهلت اعتراض به نتایج انتخابات نظام مهندسی تا ۲۲ مهرماه در آذربایجان شرقی

توحید اخلاقی مدیرکل راه وشهرسازی گفت: مهلت اعتراض به نتایج انتخابات هیئت‌مدیره نظام مهندسی تا ۲۲ مهر ماه اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، توحید اخلاقی در مورد روند انجام انتخابات نظام مهندسی استان بیان کرد: براساس دستورالعمل‌های ارسالی از مرکز , هیئت‌ اجرائی کار خود را برای انجام مراحل انتخابات هیئت‌مدیره نظام مهندسی در استان از خردادماه شروع کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: بعد از ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر عدم شرکت کارکنان وزارت راه وشهرسازی , کشور , اعضای شوراهای اسلامی وشهرداری‌ها در انتخابات هیئت‌مدیره نظام مهندسی, تعدادکاندیداهای ثبت نامی کاهش یافت که به تبع آن فرصت مجددی برای ثبت نام داده شد ودر مجموع ۱۴۷ نفر به عنوان نفرات نهایی معرفی شدند.

اخلاقی ادامه داد: همزمان با سراسر کشور انتخابات در این استان نیز روز پنجشنبه ۱۶ مهرماه در دانشکده برق دانشگاه تبریز و ۱۳ شهرستان شروع شد که به علت استقبال گسترده مهندسین زمان این انتخابات در تبریز تا ساعت ۲۰ شب و در بعضی از شهرستان‌های بزرگ استان تا ساعت ۱۹ شب تمدید شد.

به گفته اخلاقی در این دوره از انتخابات تخلفات محسوسی مشاهده نشده است.

وی مجددا تأکید کرد: شاکیان انتخابات می‌توانند شکایات خود را با اعلام نام، مشخصات و نشانی تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۹۴/۰۷/۲۲ به دبیرخانه هیئت اجرایی و دستگاه نظارت استان واقع در تبریز، خیابان گلباد، روبروی کوی ماندانا، پلاک ۱۵ تحویل داده و رسید دریافت کنند./

نظر شما