شناسهٔ خبر: 130485 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرکل راهداری کردستان با امام جمعه سنندج

کردستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان با حجت السلام والمسلمین فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کردستان) ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج ، ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، با تاکید بر اهمیت راه و حمل ونقل جاده ای در اقتصاد ، از تلاشهای شبانه روزی راهداران در خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری پویش همراهان سفر ایمن در محورهای استان از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متناسب با فرهنگ بومی و محلی ، به منظور کاهش تصادفات رانندگی قدردانی کرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه قرآن مملو از مسائل مدیریتی است، بر اهمیت آینده نگری در مدیریت ، حفظ و حراست از بیت المال ، احساس مسئولیت و حضور در میان مردم تاکید کرد.

ماموستا رستمی ضمن تجلیل از اقدامات و فعالیت های راهداری کردستان افزود: از زمان حضور دکتر حسنی ، شاهد تحول در زمینه راه و بخصوص ساخت راه روستایی در استان بودیم.

در این دیدار حسنی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان گزارشی از اقدامات و عملکرد راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ارائه کرد.