شناسهٔ خبر: 130502 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر به شهرستان میانه انجام شد:

برگزاری شورای مسکن با حضور مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی

جلسه شورای مسکن در شهرستان میانه همزمان در بازدید از شهرستان میانه جلسه شورای مسکن با حضور مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی ،فرماندار میانه ،معاونین اداره کل و دیگر مسئولین عضو شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی) در جلسه شورای مسکن شهرستان میانه ، امیر بخشی زاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و ابراز نگرانی ایشان در خصوص وضعیت مسکن و تاکید ایشان بر فراهم بودن همه امکانات مورد نیاز احداث مسکن در داخل کشور و ایجاد شغل با ورود به احداث مسکن گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری نشان دهنده  اهمیت موضوع و مسئولیت خطیر دولت سیزدهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است.

وی افزود: ما کارگزاران موظف به اجرای هر چه سریع تر طرح نهضت ملی مسکن می باشیم و با تامین شدن زمین، تمامی مسئولین استانی در شهرها و روستاها نسبت به ساخت وسازهای شروع شده همت بیشتری از خود نشان دهند تا هرچه سریع تر با به اتمام رسیدن مسکن ها مردم را نسبت به اقدامات دولت امیدوار سازیم.

مدیرکل راه وشهرسازی استان افزود : طبق تدابیر انجام یافته و عنایات مجموعه وزارتخانه به استان آذربایجانشرقی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای واجد شرایط  به صورت ویلایی از سال گذشته آغاز شده که به واجدین شرایط واگذار می شود.

درپایان جلسه بخشی زاده و مسئولین شهرستان در معیت اعضا از پیشرفت نهضت ملی مسکن بازدید بعمل آوردند.