شناسهٔ خبر: 130513 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی ۱۱۷۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن کارکنان فراجا در استان گیلان

آغاز عملیات اجرایی1170 واحد نهضت ملی مسکن نیروی های فراجا در گیلان آیین کلنگ زنی ۱۱۷۰ واحد،طرح نهضت ملی مسکن کارکنان فراجا استان گیلان عصر دیروز باحضور سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور، مدیر کل راه وشهرسازی استان و جمعی از مقامات استانی در رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( گیلان)، هادی رحمانی، مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این پروژه ها ویژه کارکنان خدوم نیروی انتطامی استان است، افزود: عملیات اجرایی این واحدها که بصورت پایلوت در شهرستان رشت کلنگ زنی شد، شامل ۴۵۰ واحد در رشت،۲۸۰ واحد در بندر انزلی و ۳۰۰ واحد در آستارا و ۱۴۰ واحد خانه های سازمانی است.

وی تشریح کرد : پروژه ۴۵۰ واحدی شهرستان رشت در زمینی به مساحت ۲ هکتار ودر ۱۲ بلوک و۶ طبقه احداث می شود که هر بلوک آن مشتمل بر ۳۰ واحد است و پروژه ۲۸۰ واحدی بندر انزلی نیز در۳هکتار زمین و۲۸ بلوک اجرایی خواهد شد که بصورت ۵ طبقه دو واحده احداث می شود و در آستارا نیز پروژه۳۰۰ واحدی نهضت ملی فراجا در زمینی به مساحت ۳ هکتار در ۱۵ بلوک وبصورت۵ طبقه ودر ۲۰ واحده ساخته می شود.

سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز با بیان اینکه از دوران تصدی فرماندهی نیروی انتظامی، امروز یکی از بهترین روزهای من بود که دوست قدیمی خود رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان که از مدیران توانمند، جهادی، ارزشی و موفق استان گیلان است را دیدار کردم.

رادان اضافه کرد: تامین مسکن کارکنان انتظامی با جدیت دنبال می شود و درتلاشیم در قالب طرح نهضت ملی مسکن، مشکل مسکن بخشی از نیروهای خدوم انتظامی استان مرتفع شود.

وی در پایان با ابراز خشنودی از عملکرد راه و شهرسازی و فرماندهی انتظامی گیلان در اجرای این طرح گفت: امیدواریم شاهد چنین اتفاقات مثبتی در سایر استان ها نیز باشیم.