شناسهٔ خبر: 130543 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اهداء لوح انجام شد؛

تقدیرفرمانده انتظامی استان مرکزی از مدیرکل راه وشهرسازی استان

مهندس انعامی فرمانده انتظامی استان مرکزی با اهداء لوحی از مدیرکل راه وشهر سازی استان به پاس کمک درراستای توسعه فرماندهی انتظامی استان تقدیرکرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(استان مرکزی): فرمانده انتظامی استان مرکزی دردیدار با مدیرکل راه وشهرسازی ، به پاس کمک درراستای توسعه فرماندهی انتظامی استان  با اهداء لوح، از مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی تقدیرکردند.

دراین لوح آمده است: جناب آقای حمید انعامی، مدیرکل محترم راه وشهرسازی استان مرکزی

سلام علیکم

بدون شک امنیت یکی از بزرگترین نعمت هایی است که انسان می‌تواند از آن بهره‌مند باشد و در سیر دستیابی براین هدیه الهی، یاری بی دریغ،  بدون چشم‌داشت و برآمده از احساس مسئولیت انسانهای پاک، آگاه و نوع دوست که امنیت هم نوعان خود را بر هر چیزی مقدم می دانند از چشم آفریدگارشان پنهان نبوده و تنها اوست که می تواند پاداشی درخور عطا نماید.

بر همین اساس به منظور قدردانی و ارج دهی به نیت خیر و همکاری صمیمانه پاکدلانی را که در برقراری نظم و امنیت و زدودن ناپاکی از چهره زیبای آرامش، از هیچ کمکی دریغ ننموده اند نه تنها وظیفه بلکه افتخاری بزرگ و مایه غرور خود میدانم،  از این رو این لوح  به پاس کمک جنابعالی در راستای توسعه‌ی این فرماندهی به جنابعالی اهدا میگردد.

 امیدست این مساعدت ها و نیت های خیر،تداوم یافته و الگویی برای اقدام سایردوستداران امنیت و آرامش جامعه باشد و سرآغاز حرکتی فراگیر در کمک به نیروی انتظامی دراعتلای بیش از پیش امنیت، این نعمت بی بدیل خداوند قرار گیرد.