به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، حامد معتمدی معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ارتقا کیفیت خدمات رسانی مجتمع های بین راهی در ایام نوروز اظهار کرد: با توجه به آغاز موج بازگشت دور اول و شروع موج دوم سفرهای نوروزی، تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی از جمله اقدامات در دستور کار است.
وی افزود: کیفیت و کمیت ارائه خدمات مناسب در مجتمع های خدماتی رفاهی به مسافران، بازرسان این اداره کل و هیئت های نظارت به صورت مستمر از این اماکن بازدید می کنند.
معتمدی ادامه داد: این نظارت بر اجزاء مختلف مجتمع ها از جمله رستوران، محل های اقامتی ، پمپ بنزین ، تعمیرگاه ها، نمازخانه و سرویس های بهداشتی و ... است که در ایام نوروز به ویژه در زمان تلاقی موج اول و دوم سفرهای نوروزی این نظارت با حساسیت بیشتری در حال انجام است.
معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: علاوه بر این بازدیدها کاربران جادهای و مسافران هم میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مجتمعهای خدماتی رفاهی موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها اطلاع دهند تا رسیدگی و برخورد قانونی لازم انجام شود.