شناسهٔ خبر: 130598 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

بیش از ۱۴۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی بوشهر جابه جا شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۲ تاکنون ۱۴۷ هزارو ۵۲۷ مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی این استان به نقاط مختلف کشور سفر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (بوشهر) مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۲ تاکنون ۱۴۷ هزارو ۵۲۷ مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی این استان به نقاط مختلف کشور سفر کردند.
عبدالکریم اخترشناس افزود: بر این اساس روزانه به طور متوسط افزون بر ۵۸۰۰ نفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و تاکسی به مقاصد درون و برون استان منتقل شده‌اند.
وی ادامه داد: طی این مدت شاهد افزایش ۶۳ درصدی انجام سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه‌های مسافربری استان نسبت به مدت مشابه سال قبل استان هستیم.
اخترشناس با اشاره به فعالیت ۵۹۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری با ۱۲۳۵ راننده برای خدمات به مسافران نوروزی استان یادآور شد: علاوه بر میز خدمت در پایانه های مسافری استان، مردم می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت را با شماره تلفن ۱۴۱ در طول شبانه روز انتقال داده و با جدیت از سوی همکاران ما پیگیری و نتیجه خدمت آنها اعلام می شود.