شناسهٔ خبر: 130626 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز پنجشنبه دهم فروردین

بیش از ۱۸ هزار تماس با ۱۴۱ استان گلستان برقرار شد

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز دهم فروردین ۱۸ هزار و ۲۳۰ تماس با تلفن گویای ۱۴۱ برقرار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)،  عادل مصدقی روز جمعه افزود: تعداد تماس های روزانه این سامانه ۷۲۶ تماس بوده است.

وی از هموطنان و مسافران نوروزی خواست که قبل سفر حتما با این سامانه تماس داشته و از وضعیت راهها اطلاع حاصل کنند.

مصدقی، شماره تماس مرکز مدیریت راههای استان را ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ و سامانه ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ را بطور شبانه روزی در خدمت مسافران و کاربران جاده ای دانست.

به گفته وی، همچنین از ابتدای طرح تا پایان روز پنجشنبه ۱۰ درصد ترددهای ورودی استان نسبت به مدت مشابه پارسال رشد را نشان می دهد.

مصدقی، میزان کل ترددهای استان را در این مدت ۱۰ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۸۳۲ مورد و ۶۸۰ هزار و ۴۶۷ مورد از اینها را در روز دهم فروردین اعلام کرد.

به گفته وی، میزان ترددهای خروجی نیز ۶۶۲ هزار و ۶۵۴ مورد بوده و ساعات اوج ترددها هم بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ عصر اتفاق افتاده است.

مصدقی، پرترددترین محور را محور علی آباد به گرگان با ۶۵۵ هزار و ۶۳۲ تردد بیان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، چهار محور ورودی و خروجی استان را محورهای گلوگاه-کردکوی، شاهکوه- گرگان(توسکستان)، شاهرود-آزادشهر و تنگراه –سه راهی کلاله و میزان ترددهای ورودی و خروجی آنها را ۸۴ هزار و ۵۶۹ تردد در روز دهم فروردین ماه ذکر کرد.