شناسهٔ خبر: 130744 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل جنوب استان:

تردد بیش از ۱۳۰ هزار مسافر از پایانه مرزی ریمدان در ۱۴۰۱

س و ب - پایانه مرزی ریمدان.jpeg رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان گفت: ۱۳۸ هزار و ۵۹۱ مسافر در ۱۲ ماهه گذشته از پایانه مرزی ریمدان تردد کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، عبدالباسط پیری با بیان این‌که از این تعداد ۹۲/۵۴ درصد مسافر خارجی و ۷/۴۶ درصد مسافر ایرانی بوده است گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۰۰ درصدی تردد مسافر از این پایانه مرزی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در مدت ذکر شده ۸۷ هزار و ۶۵۱ مسافر ورودی و ۵۰ هزار و ۹۴۰ مسافر خروجی به ثبت رسیده است اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل در ۱۲ ماهه افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی را نشان می دهد.

پیری عنوان کرد: اقدامات انجام شده‌ برای مسافران و رانندگان عزیز در این مدت جهت رسیدگی و تسهیل در امور سفر برای مسافران بسیار موثر و این موضوع نقطه عطفی برای راه اندازی شرکت حمل و نقل بین المللی محسوب می‌شود.

رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پایانه مرزی ریمدان ظرفیت و توانمندی مناسبی برای صادرات و واردات کالا، انتقال گردشگران و مسافران داردکه این اداره کل در سالجاری بر توسعه زیرساخت های این پایانه مرزی اهتمام ویژه ای دارد.