شناسهٔ خبر: 130759 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری لرستان خبرداد:

آغاز به کار پروژه محور عالین آباد (رومشکان) به زیر تنگ سیاب

آغاز به کار پروژه محور عالین آباد (رومشکان) به زیر تنگ سیاب مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: پروژه محور عالین آباد(رومشکان) به زیر تنگ سیاب به طول ۱۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان قرارداد آن منعقد شده و پیمانکار آن آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، روز شنبه ۱۲ فروردین ماه، حجت الاسلام مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان و نوری منصوری رئیس اداره نگهداری و راه روستایی از محورهای مواصلاتی شهرستان های کوهدشت و رومشکان بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید ها مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اظهارداشت: در بازدید محور فرعی گراب مقرر شد، نسبت به ۸ کیلومتر روکش آسفالت این محور اقدام شود.

وی ادامه داد: در بازدید از محور کوهنانی مقررشد  ۵ کیلومتر ابتدایی این محور تعریض شود، همچنین ۸ ال ۱۰ کیلومتر از این محور روکش آسفالت اجرا خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان به بازدید از دیگر پروژههای این شهرستان ها اشاره کرد و افزود: سایر پروژه ها طبق روال گذشته از جمله  محور قرعلیوند_ معمولان ، محور قرعلیوند به مورت کره و همچنین محور هومیان به برزرون بر اساس اعتباراتی که دارند نسبت به اجرا آن اقدام خواهد شد.

وی بیان داشت: پروژه محور عالین آباد(رومشکان) به زیر تنگ سیاب به طول ۱۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان که یکی از درخواست های مردم این منطقه بود ، قرارداد آن منعقد شده و پیمانکار آن امروز آغاز به کار کرد.