شناسهٔ خبر: 130947 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری ایلام:

صدور بیش از  ۱۳۴ هزار بار نامه در استان ایلام

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از صدور بیش از ۱۳۴ هزار و ۴۹۵ بارنامه طی سال گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور گفت: طی یکسال گذشته پایانه های بار استان مجموعا ۱۳۴ هزار و ۴۹۵ بارنامه را برای حمل کالاهای مختلف در سطح استان و خارج از استان صادر کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی افزود: در این مدت(سال ۱۴۰۱) بیش از ۲ میلیون و ۱۰۵ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل ونقل این استان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

چشمه خاور عنوان کرد: سیمان، گندم،کلینگر،پلی اتیلن،انواع گاز مایع و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

وی ادامه داد: همچنین در یک سال گذشته تخلفات ۲۰۸ پرونده باری و مسافری درکمیسیون ماده ۱۱ و۱۲ بررسی و متخلفان به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: مردم می توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس کنند.

۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند و حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.