شناسهٔ خبر: 130963 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تودیع و معارفه معاونان "املاک و حقوقی" و "مسکن و ساختمان" اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان

تودیع و معارفه معاونان "املاک و حقوقی" و "مسکن و ساختمان" اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان مراسم تودیع و معارفه معاونان "املاک و حقوقی" و "مسکن و ساختمان" اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مراسم تودیع و معارفه معاونان مسکن و ساختمان و املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان، جمعی از معاونین و رؤسای ذیربط و کارکنان این دو معاونت برگزار شد.  

در این مراسم معاونین اسبق ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان، به بیان تجربیات خود در زمان تصدی پرداختند و معاونان تازه منصوب شده نیز برنامه‌ها و سیاست‌های کاری خود را تشریح و در راستای نیل به اهداف سازمانی از پرسنل خواستار همراهی، تعامل، تلاش و همکاری بیش از پیش شدند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این جلسه ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: ماه رمضان، ماه فضائل و ضیافت بیکران الهی و تابش آیات نورانی قرآن بر قلب مؤمنان و عاشقان به درگاه پروردگار است و زمانی مبارک برای شناسایی و پاسداشت ارزش‌های الهی و معنوی است و خداوند را شاکریم که بار دیگر فرصت حضور در بهترین ماه سال را برما ارزانی داشته است.  

وی با اشاره به تغییر فصل و نو شدن سال و تاثیر این تغییرات در زندگی افراد اظهار داشت: ایجاد تحول در بدنه سازمان نیز از همین جنس است چرا که تغییرات همیشه در جهت دمیدن روح تازه‌تر برای پیشرفت بیش از پیش می‌باشد و می‌بایست تقدیر و تشکر کرد از عزیزانی که در گذشته زحماتی را متحمل و خدماتی را ارائه کردند، قطعاً اگر تلاش‌های قبلی صورت نمی‌پذیرفت مسیر پیش رو هموار نبود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اهداء لوح تقدیر از تلاش‌های عبدالحسین پارسایی‌راد معاون اسبق املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان و امیر زاغیان معاون سابق مسکن و ساختمان این اداره‌کل قدردانی بعمل آورد و امیر زاغیان را بعنوان مشاور خود در حوزه‌های مسکن و شهرسازی منصوب کرد.  

وی ضمن معرفی محمد کیانی بعنوان معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و حمیدرضا فلاح بعنوان معاون مسکن و ساختمان این اداره‌کل اذعان داشت: مایه مباهات است که انتصاب معاونین از بدنه اداره‌کل راه و شهرسازی استان انجام پذیرفته چراکه این اداره‌کل دستگاهی تخصصی بوده و انتخاب معاونانی از خارج از بدنه که به طور کامل به فعالیت‌های این اداره‌کل آشنایی ندارند موجب ایجاد هزینه‌هایی خواهد شد.  

قاری‌قرآن با تاکید بر پرورش مدیران از میان کارکنان ادامه داد: کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افرادی متخصص، دلسوز، با تجربه و آگاه به مسئولیت خویش می‌باشند لذا انتخاب رؤسا و معاونین از میان آنان علاوه بر ایجاد انگیزه، امید و شوق انجام کار برای سایرین، هموارتر شدن مسیر رشد و توسعه سازمانی را به همراه خواهد داشت.  

وی با اشاره به حدود وظایف و ماموریت‌ها در هر دو معاونت مسکن و ساختمان و املاک و حقوقی، بر بهره‌گیری از نیروهای متخصص تاکید کرد و گفت: حوزه مسکن با برنامه‌هایی همچون نهضت ملی مسکن، بازآفرینی شهری، پروژه های مشارکتی، آماده سازی و پاسخگویی نیازمند همکاری بیش از پیش و تلاش شبانه روزی است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به نقش زمین و مسکن در زندگی افراد اشاره و بیان کرد؛ زمین در زندگی انسان‌ها نقش مهمی دارد و با توجه به اینکه زمین قابل تولید نیست حفاظت از آن و جلوگیری از زمین‌خواری از اهداف اصلی این اداره‌کل محسوب می‌شود که می‌بایست همچون گذشته مورد اهتمام قرار داده شود.  

وی بر همدلی و همکاری بین بخشی در راستای سرعت‌بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن بعنوان برنامه اصلی، ویژه و مهم سالجاری این اداره‌کل تاکید کرد و گفت: معاونت‌های املاک و حقوقی، شهرسازی و معماری و در رأس آن معاونت مسکن و ساختمان ضروری است همچون گذشته و با تلاش شبانه روزی نسبت به رفع مشکلات اجرایی این پروژه اقدام تا به نحوی شایسته تعهدمان در تامین مسکن را پیش ببریم.  

قاری‌قرآن ماندگارترین ویژگی دوران مسئولیت را تأثیر خدمت صادقانه عنوان کرد و اذعان داشت: آثار حرکت ماندگار و مؤثر به یقین برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.