شناسهٔ خبر: 131059 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی:

ثبت ۲۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی در ایام‌نوروز

پویش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت:۲۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ اروجعلی علیزاده مدیرکل راهدلری وحمل ونقل جاده ای استان در مراسم اختتامیه پویش همراهان سفر ایمن افزود: در این مدت ۱۹۰ هزار نفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان جا به جا شده اند و ۳۰ هزار نفر هم از پایانه های مرزی نوردوز و جلفا ورود و خروج کرده است.

وی با بیان اینکه ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد با پلاک سایر استان ها به استان ما صورت گرفته است گفت: خروجی استان هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی افزود: یک هزار و ۲۰۰ نفر از کارکنان این اداره کل با ۴۵۰ دستگاه ماشین آلات در ۷۱ راهدارخانه بین راهی استان مستقر بودند که در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین که شاهد نزولات جوی بودیم، ۳۰۰ نفر مسافر به صورت موقت در راهدارخانه ها اسکان داده شدند.

علیزاده در خصوص پویش همراهان سفر ایمن هم گفت: این پویش از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در دو نقطه از محور تبریز به زنجان با برنامه های مختلف آموزشی و تفریحی اجرا شد و هدف از آن دعوت از رانندگان برای توقف در بین راه و کاهش تصادفات بود.