شناسهٔ خبر: 131097 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

جابجایی بیش از ۱۶۸ هزار مسافر نوروزی در سیستان و بلوچستان 

جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۱۶۸ هزار و ۸۶ نفر مسافر از ابتدای طرح نوروزی تا پایان ۱۵ فروردین سالجاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت:در بازه ی زمانی  ۲۴ اسفند ۱۴۰۱  لغایت ۱۵ فروردین سالجاری ، تعداد ۱۰۵ هزار و ۶۰ نفر مسافر از سایر استان ها توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای وارد استان شده اند. 

وی افزود: در این ایام با توجه به تداخل عید نوروز با ماه مبارک رمضان ،مراسم افطاری و نماز جماعت  در پایانه های مسافربری برای مسافرین و رانندگان برگزار شده است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: به منظور حفظ و ارتقای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی ،بیش‌از ۲ هزار راننده مسافری  و بیش از ۱۰۰۰ دستگاه  اتوبوس فعال در  این مدت وظیفه جابجایی مسافران نوروزی را برعهده داشتند.

کرددر خاتمه یادآور شد:در این مدت میز خدمت در پایانه‌های مسافری استان فعال بود تا به شکایات مسافرین در حوزه راننده،شرکت و ناوگان مسافری در اسرع وقت رسیدگی و با متخلفین از طریق کمیسیون های مربوطه اقدام لازم انجام شود.