شناسهٔ خبر: 131131 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار نوروزی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با رئیس کل دادگستری استان

دیدار با رئیس کل دادگستری خراسان شمالی مهندس قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی صبح امروز چهارشنبه مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان به همراه معاون املاک و حقوقی،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل و رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی با حضور در محل دادگستری خراسان شمالی ضمن تبریک سال جدید با حجت الاسلام براتی زاده رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، در این دیدار مدیر کل راه و شهرسازی با تبریک سال جدید و فرا رسیدن ماه رمضان از همراهی و همکاری دادگستری در سال گذشته در حل و فصل پرونده های قضایی تقدیر و تشکر کرد.
همچنین حجت الاسلام براتی زاده در این دیدار به محور بجنورد به جنگل گلستان اشاره کرد و افزود: باید در شرایط خدمت رسانی به مردم تسهیل کنیم و به صورت جدی احداث ۴۵ کیلومتر باقی مانده از این محور هرچه زودتر به اتمام برسد.
وی عنوان کرد: یکی دیگر از دغدغه های جوانان ساخت مسکن است که انشاالله با احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن که یکی از برنامه های خوب دولت است، شاهد روند خوب این طرح در استان در سال جدید باشیم.
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در پایان نیز ار تلاش های اداره کل راه و شهرسازی استان بابت توسعه استان و تعامل این اداره کل با دادگستری استان طی سال قبل تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در ادامه در دفتر دادستان شهرستان بجنورد حاضر و از نزدیک با سید جواد ایلالی، دادستان مرکز استان دیدار و گفتگو کرد و حلول ماه مبارک رمضان و سال جدید را به وی تبریک گفت.