شناسهٔ خبر: 131141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده ولی فقیه گلستان در دیدار نوروزی با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

خدمت به مردم با انگیزه های خدایی و انسانی اهمیت بالاتری دارد

گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، خدمت به جامعه را در هر شکلی مهم دانست و گفت:در صورتی که خدمت به جامعه با انگیزه های خدایی و انسانی انجام شود اهمیت آن بالاتر می رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، آیت ا... سید کاظم نورمفیدی در دیدار نوروزی که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با وی داشت، افزود: خدمت با این انگیزه کاری مهم و پسندیده است و فواید دنیوی و معنوی دارد.

به گفته وی، انگیزه خدایی و انسانی علاوه بر خدمت به مردم در سایر خدمات انسان نیز اثرگذار است و مزد آن هم بی پایان.

نورمفیدی به مسوولان این اداره کل بویژه در بخش مسافری تاکید کرد که با مسافران انگیزه مند رفتار شود تا آنها نیز به دست اندرکاران بخش احترام بگذارند.

وی همچنین اشاره ای به جاده آق قلا-بندرترکمن داشت و از مسوولان مرتبط خواست که هرچه زودتر جهت ایمن سازی آن اقدام کنند تا امنیت مردم در این مسیر افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی ۲۱ روز گذشته نوروز در دو بخش مسافری و راهداری گفت: طی این اقدامات، ماندگاری مسافران بین دو تا سه روز در استان بویژه پلاک های خراسان افزایش یافته که بازدیدهای میدانی استاندار و معاونین وی نیز بر این مساله صحه گذاشته است.

عادل مصدقی افزود: آمار تماس های برقراری با سامانه ۱۴۱ اداره کل نیز بیانگر پاسخگویی مستمر همکاران مرکز مدیریت راهها و افزایش تماس ها با این سامانه بوده است.

وی، نگرانی خودر ا تصادفات دو قشر عابر پیاده و موتورسوار استان بیان کرد و گفت: نیازمند تلاش همگانی دست اندرکاران استان بویژه در فصل گرما برای کاهش این آمار هستیم.

مصدقی راهکار کاهش این تصادفات را آموزش های لسانی ائمه جمعه و جماعات و افزایش جریمه ها و اصلاح قوانین بیان کرد.

معاونین و روسای حراست و روابط عمومی اداره کل و نماینده صنوف بخش مسافری استان نیز در این دیدار همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بودند.