شناسهٔ خبر: 131148 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سال گذشته تاکنون انجام شد:

پرداخت حدود ۵ هزار فقره وام ودیعه مسکن در استان سیستان و بلوچستان

مهندس مهدیار.jpg معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از پرداخت ۴۹۶۹ فقره وام اجاره (ودیعه مسکن) از سال گذشته تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان وبلوچستان، ابوالفضل مهدیاراز پرداخت حدود ۵ هزار فقره وام ودیعه مسکن در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه‌ جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی saman.mrud.ir در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود.  

 وی سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در زاهدان مرکز استان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان و طول دوره بازپرداخت پنج ساله ذکر کرد و گفت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند.   معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: وام ودیعه مسکن تا شهریور ماه سال ۱۴۰۲ مطابق بخشنامه توسط بانک های عامل پرداخت می شود.

مهدیار تصریح کرد: شرایط ضمانت این وام همانند تسهیلات خرد بانکی است ودر حال حاضر افرادی در اولویت دریافت وام ودیعه مسکن و معرفی به بانک هستند که سال‌های گذشته وام ودیعه را دریافت نکرده‌اند.