شناسهٔ خبر: 131155 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی عنوان کرد:

راهداری و پلیس همراه و یاور جدانشدنی مردم در طول مسیر سفرهای جاده ای

329b7eab-f3df-4c04-87a2-aa5f03323155.jpg فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی راهداری و پلیس راه همراه و یاور جدانشدنی مردم در طول مسیر سفرهای جاده ای نامید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سردار جهانبخش در آیین اختتامیه پویش همراهان سفر ایمن در استان آذربایجان غربی گفت: راهداری و پلیس به عنوان یکی از ارکان اصلی در محور های مواصلاتی کشور، همواره همراه و یاور مردم در سفر ها بوده اند و این نقش امسال بسیار پر رنگ تر از سال های گذشته بود.

وی افزود: خروجی عید نوروز یک آرامش روانی است که به جامعه تزریق می شود که با کاهش تصادفات و فوتی ها این آرامش به بهترین شکل به جامعه تزریق شد.

سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: سفر دغدغه های بسیاری دارد و راهداری و پلیس این دغدغه ها را کاهش میدهند که رسالت اصلی این دو مجموعه است تا  آرامش خاطر برای مردم را به ارمغان می آورد.

وی با قدردانی از اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن بعنوان یکی از طرح های بکر و فرهنگی در راستای ایمنی ترددهای جاده ای آذربایجان غربی، یاد آور شد: تمامی ارگان های خدمت رسان طبق منویات مقام معظم رهبری باید به فکر آسایش مردم باشند تا امنیت و ایمنی سفر در راستای آرامش مردم عملیاتی می شود .