شناسهٔ خبر: 131173 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل استان همدان خبر داد؛

انجام بیش از ۱۳ هزار سفر در پایانه‌های استان همدان

محمد سرگزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ۲۴ اسفندماه تا پایان طرح نوروزی (۱۵ فروردین) ۱۲۴ هزار و۴۷۳ مسافر در قالب ۱۳ هزار و ۴۸۸ سفر در پایانه‌های استان همدان جابه‌جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۵۶ هزار نفر از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی جابه‌جا شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود میزان مسافر نوروزی در همدان به ۱۵۰ هزار نفر هم برسد.

محمد سرگزی با بیان اینکه تمام سفرها از مبدأ همدان به شهرهای دیگر بوده است، تصریح کرد: بیشترین سفرها به مشهد، تهران، اصفهان، خوزستان، ارومیه و شهرهای شمالی بوده است.

وی با اشاره به اینکه نرخ بلیط اتوبوس‌ها از ۲۵ اسفندماه با افزایش ۲۵ درصدی مواجه بوده است، افزود: از ابتدای اسفندماه ۸۵ درصد فروش بلیط‌های نوروزی به شکل اینترنتی بوده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه از ۲۴ اسفندماه تا ۱۳ فروردین‌ماه، ۱۴ میلیون و ۴۷۱ هزار تردد در جاده‌های استان همدان ثبت شده است، گفت: بیشترین تردد در سه‌راهی بهار- همدان بوده که ساعت اوج تردد ۱۸ تا ۱۹ بوده است