شناسهٔ خبر: 131341 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین جلسه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان در سال ۱۴۰۱

راه و شهرسازی گلستان اولین جلسه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان در سال ۱۴۰۱ با رویکرد هم اندیشی برای اشتغال جامعه مهندسین و بررسی مباحث مربوط به نظام مهندسی گلستان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک در ابتدای نشست با هیات رئیسه دور نهم نظام مهندسی استان گفت: برای بهره وری بیشتر در حوزه نظام مهندسی اجرایی کردن اقدامات نظام مند و به روز ضرورت دارد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: همچنین سازمان موظف است یک برنامه اجرایی تحول آفرین کمی و کیفی تدوین کرده تا شاهد ارتقا بیش از پیش سازمان نظام مهندسی ساختمان در گلستان باشیم.

وی افزود: یکی از دغدغه های ما در این حوزه، ایجاد اشتغال برای مهندسین استانی است که طرح نهضت ملی مسکن بستری مناسبی برای این اقدام است.

ملک همچنین تصریح کرد: با رونق پروژه های ساخت مسکن در گلستان، شاهد رونق اشتغال و در ادامه مهار تورم در استان خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان عملی کردن شعار سال را یک وظیفه برای دستگاه های دولتی عنوان کرد، و گفت: بر اساس وظایفی که بر عهده سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان است، برنامه ریزی های لازم برای اشتغال مهندسین در دستور کار قرار گیرد.

وی در انتها افزود: بدیهی است که با همدلی و دیدگاه تعاملی بین اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، در سال جدید نیز این تعاملات در راستای ارتقا و بهبود کیفیت ساخت و ساز ها ادامه خواهد یافت.