شناسهٔ خبر: 131372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد؛

۱۵ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ همزمان با اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۲

بازدید مدیرکل از 141.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از ۱۵ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ همزمان با اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند برای استفاده از سامانه ۱۴۱ یکی از چهار بستر ارتباطی تلفن گویای ۱۴۱، اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱، تارنمای www.۱۴۱.ir و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان) احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان سمنان اظهار داشت:  همزمان با اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۲ نزدیک به ۱۵ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ برقرار شده که در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته افزایش قابل توجهی را به همراه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه با استفاده از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای به صورت ۲۴ ساعته در حال پایش راه‌های استان هستیم افزود: بیش از ۱۴۰۰ تماس برقرار شده از این تماس‌ها را کارشناسان حاضر در محل مرکز مدیریت راه‌های استان سمنان جوابگو بوده و باقیمانده تماس‌ها به صورت گویا پاسخ داده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان توضیح داد: آگاهی از آخرین وضعیت راه های استان، شرایط مسدود و بازگشایی راه‌ها، محدودیت تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، مسیرهای دریافت و رفت و آمد بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می‌توانند با تماس با سامانه ۱۴۱ به آنها دسترسی پیدا کنند.

منصورکیایی خاطرنشان کرد: همچنین دریافت اطلاعات تصادفات، ثبت مشکلات جاده‌ای و شکایت از ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی است که کاربران جاده‌ای و مسافرین می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ با مسئولان این اداره کل در میان بگذارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از کاربران جاده‌ای خواست تا برای استفاده از سامانه ۱۴۱ یکی از چهار بستر ارتباطی تلفن گویای ۱۴۱، اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱، تارنمای www.۱۴۱.ir و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ را انتخاب کنند.