شناسهٔ خبر: 131410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان خبر داد؛

جابه‌جایی نزدیک به ۵۰ هزار نفر مسافر در طرح نوروزی ۱۴۰۲

اتوبوس سمنان.jpg معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از جابجایی نزدیک به ۵۰ هزار نفر مسافر در طرح نوروزی ۱۴۰۲ از استان سمنان به مقاصد مختلف کشور خبر داد و گفت: با تشدید نظارت‌ها در سال جاری شکایات بخش مسافری با روند کاهشی همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان) معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان سمنان در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان سمنان گفت: ۴۹۱۰۵ نفر از مسافرین در بازه طرح نوروزی سال جاری ناوگان عمومی را برای مسافرت انتخاب کردند که از این تعداد افراد ۳۰۷۷۰ نفر با اتوبوس، ۱۳۵۷۷ نفر با سواری و ۴۷۷۸ نفر با مینی بوس جابجا شده‌اند.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان با اشاره به اینکه برای سفر در این ایام ۲۷۶۹۳ بلیط به صورت اینترنتی پیش فروش شده است تصریح کرد: در پایانه‌های حمل و نقل مسافر استان بیش از ۴ هزار بسته فرهنگی نیز توزیع شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۳۳ درصدی داشته است.
طحان فعالیت ۳ پایانه مسافربری و ۳۲ شرکت مسافری داخلی را در استان سمنان یادآور شد و اظهار کرد: موارد مطروحه توسط مسافرین با جدیت مورد پیگیری قرار گرفته است که در این بخش به دلیل تشدید نظارت‌های انجام شده شاهد روند کاهشی بوده‌ایم.
وی در پایان تاکید کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را در خصوص خدمات بخش حمل و نقل مسافر، رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر، شرکت‌های مسافربری و یا تأخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند.