شناسهٔ خبر: 131539 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان:

متقاضیان نهضت ملی مسکن در کردستان به بیش از ۱۸۶ هزار نفر رسید

جهانگیر الیاسی مدیرکل راه وشهرسازی کردستان گفت : در مجموع ودرهشت فازثبت نامی۱۸۶هزار و ۳۵۴نفر از اهالی شهرهای این استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که شهرستان سنندج با ۶۶ هزارو۴۳۲ نفر بیشترین تعداد افراد ثبت نامی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( کردستان)، جهانگیر الیاسی اظهار کرد: برنامه ابلاغی نهضت ملی مسکن کردستان۸۷هزار و۲۳۹ واحد است که تا کنون در تمام مراحل ثبت نامی ۱۸۶هزارو۳۵۴ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: پالایش متقاضیان مراحل قبلی انجام واز کل هفت مرحله قبلی حدود ۷۵هزار نفر تایید نهایی شده و پالایش متقاضیان مرحله آخر نیز در روزهای آینده وتا پایان فروردین شروع می شود. الیاسی گفت: در مجموع از ثبت نامی های مراحل اولیه که تایید نهایی شده اند تاکنون نه هزارو۳۶۷ نفر واریز وجه انجام دادند که از این تعداد تا به امروز برای هفت هزارو۷۸نفر زمین تامین شده است.

به گفته الیاسی در سنندج سه هزارو۶۳۳ نفر وجه را واریز کرده که تاکنون برای سه هزارو۵۸۹ نفر از این افراد زمین تامین شده است و برای بقیه متقاضیان تاییدنهایی شده در سامانه هم زمین در حال تهیه بوده و مراحل اولیه ودریافت پیش سند انجام شده و به زودی برای احداث واحد مسکن این افراد اختصاص داده می شود.

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان خاطر نشان کرد: اجرای کامل برنامه ابلاغی در راستای تامین مسکن ار جمله اولویت های هدف گذاری شده برای امسال است وبا توجه به کمبود شدید زمین در تعدادی از شهرهای استان با همکاری مدیریت ارشد استان وتلاشهای شبانه روزی همه همکاران این اداره کل و با بهره مندی وبکار گیری همه ظرفیت ها ، سعی خواهیم کرد برنامه طرح تولید مسکن را در استان با جدیت به سرانجام برسانیم.