شناسهٔ خبر: 131551 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

ثبت بیش از ۳۱ میلیون تردد در محورهای فارس

ثبت افزون بر ۳۱ میلیون تردد در محورهای فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از ثبت افزون بر ۳۱ میلیون تردد در ایام نوروز ۱۴۰۲ در سطح محورهای استان فارس خبر داد.

به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس) ، علیرضا راستیار با اشاره به ثبت ۳۱ میلیون و ۲۳۰ هزار تردد در کل محورهای استان در نوروز امسال، یادآور شد: از این تعداد افزون بر یک میلیون و ۷۵۴ هزار تردد در مبادی ورودی استان و بیش از یک میلیون و ۸۲۵ هزار تردد در مبادی خروجی استان ثبت شده که به ترتیب نسبت به مدت مشابه پارسال یک درصد و سه درصد کاهش داشته است.

راستیار افزود: بیشترین تردد انجام شده در استان در نوروز امسال به ترتیب مربوط به محور شیراز – مرودشت با یک میلیون و ۸۲ هزار و ۳۳۳ تردد، محور مرودشت – شیراز با یک میلیون و ۴۸ هزار و ۳۰۸ تردد، کمربندی پل فسا – شیراز ۶۹۱ هزار تردد، محور شیراز – کازرون ۵۴۳ هزار تردد، محور کازرون – شیراز ۵۳۹ هزار تردد، محور شیراز – سپیدان ۵۳۸ هزار تردد، کمربندی اکبرآباد شیراز ۵۳۷ هزار تردد، محور سپیدان – شیراز ۵۱۱ هزار تردد و محور کوار – شیراز ۴۹۴ هزار تردد است.

وی ادامه داد: در طرح نوروزی امسال ۷۰۰ نیروی راهداری این استان به همراه ۳۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با استقرار در محورهای مواصلاتی استان به هموطنان و کاربران جاده‌ای خدمات رسانی کردند.