شناسهٔ خبر: 131584 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده باش راهداران ایلام در پی اعلام هشدار هواشناسی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و آغاز فعالیت سامانه بارشی طی دو روز آخر هفته  نیروهای راهداری در حالت آماده باش هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: همه تجهیزات و ماشین آلات راهداری و راهداران سطح استان آمادگی کامل برای بارش ها طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه را دارند.

وی ادامه داد: با توجه به هشدار شدت بارش ها از رانندگان درخواست می کنیم از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند تا راهداران در صورت ریزش و انسداد محورها در کمترین زمان ممکن نسبت به ریزش برداری و رفع انسدادها اقدام نمایند.

چشمه خاور اضافه کرد:  32 تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تجهیزات کامل و ماشین آلات راهداری در کنار سایر دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث غیر متقربه در روزهای بارانی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

وی عنوان کرد: همچنین 7 راهدارخانه ثابت با امکانات کامل در محورهای استان فعال و آماده ارائه خدمات به کاربران جاده ای میباشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای ایلام گفت: کاربران جاده ای ضمن رعایت نکات ایمنی می توانند آخرین وضعیت راههای استان را از طریق سامانه های اطلاع رسانی 141 مرکز مدیریت راهها کسب و  هنگام  تردد احتیاط لازم را داشته باشند.