شناسهٔ خبر: 131627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد؛

تقدیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرکل راه و شهرسازی گلستان

راه و شهرسازی گلستان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدا لوحی از مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مهندس مهدی ملک در راستای عملکرد وی در عرصه ایثار و شهادت تقدیر بعمل آورد.

همچنین قاضی زاده هاشمی، همزمان با روز بزرگداشت شهدا، ضمن تقدیر از خادمین ایثارگر و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در سومین همایشی که به همین مناسبت در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، با اهدا لوحی از مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، به عنوان یکی از برگزیدگان جامعه ایثارگری کشور تجلیل کرد.

در بخشی از لوح تقدیر قاضی زاده هاشمی آمده است:

از شما صمیمانه تشکر می کنم که در طول سال گذشته همراهمان بودید. یقیقناً حمایت، همراهی، تلاش، اراده و حضور شما عزیز ایثارگردلیل بر ان شد که این خدمات ارزشمند و همایش ملی اینگونه با شکوه و عظمت برگزار گردد.

برگزیده شدن شما فرهیخته گرامی که افتخار حضور در سومین همایش «تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت» را در بین جامعه ایثارگری کشور کسب نموده اید تبریک عرض نموده، امیدوارم این انتخاب پاسخی به تلاش های قبلی و انگیزه ای برای خدمات دهی بیشتر در آینده به قشر معزز ایثارگران را فراهم آورد.