شناسهٔ خبر: 131628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اعلام کرد:

رفع ۳ مورد تصرفات اراضی ملی در استان خراسان جنوبی در ایام نوروز ۱۴۰۲

صمصامی رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی از رفع تصرف ۳ مورد از اراضی ملی در استان در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( خراسان جنوبی) در نوروز۱۴۰۲در سطح استان ۵۴۶ متر مربع از اراضی دولتی به ارزش تقریبی ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با اقدامات یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی رفع تصرف شده است. 

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان داشت: در راستای حفاظت و نگهداری از اراضی دولتی در ایام نوروز ۱۴۰۲ سه  مورد تصرف از اراضی ملی  در سطح استان با مساحت ۵۴۶ متر مربع در استان شناسایی شد که هر سه مورد  از این اراضی با اقدامات به موقع مامورین یگان حفاظت رفع تصرف شده است .

صمصامی افزود: یک مورد از این موارد با متراژ ۲۰۹ متر مربع به ارزش تقریبی۱۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال مربوط به شهرستان بیرجند و ۲ مورد با متراژ۳۳۷متر مربع و ارزش تقریبی ۱۶ میلیارد و ۸۵۰میلیون ریال مربوط به شهرستان درمیان است.

لازم به ذکر است سامانه تلفنی ۱۶۵۶ مربوط به سامانه تلفنی اعلام گزارشات مردمی در خصوص تعرض به اراضی دولتی است که می تواند منجر به کاهش زمین خواری شود و از هم استانی های عزیز در خواست می شود در صورت اطلاع از تعرض به اراضی دولتی با این سامانه تماس بگیرند.