شناسهٔ خبر: 131638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به مناسبت روز قدس

مازندران مدرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز قدس با صدور پیامی کارکنان و دیگر اقشار مردم را به حضور فعال در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، در پیام جهانیان مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران که به مناسبت روز قدس منتشر شده، آمده است: گرامیداشت روز جهانی قدس، نه تنها حرکت در همان مسیر حق مدارانه اولیای الهی است بلکه یک جهاد و تکلیف دینی به شمار می‌رود. همه ملت باید فریاد اعتراض خود را بلند کنند و مردم مظلوم فلسطین را یاری رسانند.
بی شک امسال نیز، مردم مؤمن و روزه دار در سراسر استان، هم صدا با مسلمانان و آزادگان عالم در روز قدس همچون سال‌های گذشته با راهپیمائی پرشکوه خود، این روز را گرامی داشته و با حضور پرصلابتشان، موجب دلگرمی و حماسه آفرینی هرچه بیشتر ملت فلسطین و وحشت صهیونیسم بین الملل خواهند شد.

در ادامه این پیام ضمن تأکید بر حضور و مشارکت خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در راهپیمایی روز قدس عنوان شده است: ”از همکاران سخت کوش و تمامی مردم استان مازندران دعوت می‌شود همگام با سایر مردم بصیر و ولایت‌مدار استان بار دیگر با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدّظله العالی) همانند گذشته ضمن اعلام انزجار از سیاست‌های غاصبانه، تجاوزگرانه و تروریسم رژیم اشغالگر صهیونیست، در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.”