شناسهٔ خبر: 131639 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راهداری البرز برای مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

راهپیمایی روز قدس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پیامی از خانواده راهداری و مردم استان خواست در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و حمایت قاطع خود را از مردم فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پیامی از خانواده راهداری و مردم استان خواست در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و حمایت قاطع خود را از مردم فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی نشان دهند.

متن پیام به این شرح است؛

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) گامی بلند برای ایجاد اتحاد میان ملت‌ها و کشورهای مسلمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف به عنوان اولین قبله‌گاه مسلمین بود.

ملت فلسطین سال‌هاست در برابر دشمن بی‌رحم و کودک‌کُش صهیونیستی با دستان خالی و تقدیم خون جوانان خود به دفاع از آرمان‌های بزرگ اسلامی و انسانی برخواسته است و این روزها رژیم غاصب صهیونیستی در برابر دیدگان همه بشریت دست به جنایت می‌زند و همه میثاق نامه‌های حقوق بشری را برای رسیدن به مطامع پلید خود زیر پا گذاشته است.

اینجانب از همه مردم شریف، با ایمان و گرانقدر استان و خانواده اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز می‌خواهم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس یکبار دیگر با آرمان‌های ملت مظلوم و زجر کشیده‌ فلسطین تجدید پیمان کرده و صدای مظلومیت آنها را در جهان طنین‌انداز کنند.