شناسهٔ خبر: 131699 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور پرشور کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راهپیمایی دشمن شکن و منسجم روز جهانی قدس

روز قدس - اصفهان کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین انزجار خود از جنایات رژیم اشغالگر قدس و هم پیمانانش را نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ایران اسلامی و دیگر مسلمانان عدالت خواه در سراسر جهان در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد رهایی قدس شریف از دست اشغالگران را در روز جهانی قدس با صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهند.  

روز قدس، روز فریاد برائت از ظلم و جور، بیزاری از استکبار، نماد ظلم ستیزی، روز عزت، افتخار و نمایش قدرت اسلام است، که امت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) بار دیگر در این روز، با حضوری منسجم و یکپارچه فریاد آزادی قدس را سر داد.  

در این روز جهانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با همراهی معاونین، مدیران، اعضای پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل راه و شهرسازی استان و جمعی از ایثارگران و کارکنان این اداره‌کل، همسو و همگام با دیگر مومنین روزه دار در این راهپیمایی باشکوه شرکت کرده و یکصدا حمایت همه جانبه خود از مردم ستمدیده فلسطین را اعلام کردند.  

کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با در دست داشتن پلاکارد و اعلام برائت از آمریکا و اسرائیل غاصب و با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی»، هم صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی، بار دیگر بانگ «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» را فریاد زدند و در لبیکی به ندای ولی امر مسلمین جهان، با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.    

مردم مومن و انقلابی استان اصفهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) با حضور در میدان امام خمینی (ره) در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت نمودند و در ملاقات چهره به چهره با مسئولان این اداره کل به بیان مسائل و مشکلاتشان در حوزه‌های راه و شهرسازی پرداختند.