شناسهٔ خبر: 131704 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

پیشرفت قابل توجه پروژه‌های راهسازی شهرستان کاشان در سال ۱۴۰۱

مجتبی آراسته - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با اشاره به در حال ساخت بودن دو دهانه پل بزرگ سادیان و اسحاق آباد در پروژه باند دوم کاشان برزک از پیشرفت قابل قبول پروژه‌های راهسازی این شهرستان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص وضعیت پروژه‌های راهسازی این شهرستان اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌هایی که در سال ۱۴۰۱ انجام پذیرفت آسفالت باند دوم محور کاشان - بادرود به طول ۴۵ کیلومتر اجرا و بازگشایی کامل مسیر، اجرای شانه سازی وتکمیل علایم و ... انجام پذیرفت.  

وی اذعان داشت: در راستای سرعت بخشی به اجرای باند دوم محور کاشان برزک بطول تقریبی ۴۵ کیلومتر، پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات احداث جاده از جمله دکل‌های برق، فیبر نوری، تکمیل مطالعات، پیگیری قیر و ... انجام شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با اشاره به بازگشایی ۲۰ کیلومتر از این محور افزود: در حال حاضر دو دهانه پل بزرگ سادیان و اسحاق آباد، تکمیل علایم، تابلو، خط کشی، نیوجرسی کل مسیر در دست اجرا قرار دارد.  

وی با اشاره به انجام مطالعات جاده حرم حضرت معصومه (س) تا حرم حضرت سلطانعلی ابن امام محمدباقر (ع) مشهد اردهال به ارزش تقریبی ۸۰۰  میلیارد تومان عنوان کرد: جلسات متعددی در جهت آغاز فعالیت این پروژه برگزار شد و پیگیری‌های لازم بمنظور تحقق افزایش اعتبار در تغییرات اعتباری تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و ملی تا سقف ۳۰ میلیارد تومان درسال ۱۴۰۱ انجام پذیرفت.  

آراسته بیان داشت: مطالعه پل چنار، پل جوشقان استرک، حسنارود (درچنار)، چهار راه نشلج و پل راوند مورد پیگیری ویژه قرار گرفت همچنین اجرای آسفالت کمربندی سردار کریمی بطول ۶ کیلومتر و تکمیل پل‌ها و ابنیه فنی آن نیز پیگیری شد که با توجه به اقدامات بعمل آمده ۱۰ درصد پیشرفت نسبت به سال ۱۴۰۰ را نشان می دهد.