شناسهٔ خبر: 131749 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور پرشور کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان خوزستان در راهپیمایی روز جهانی قدس

راهپیمایی کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان خوزستان با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مزدوران رژیم اشغالگر قدس اعلام انزجار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه معاونین، مدیران، کارکنان این اداره‌کل، همسو و همگام با دیگر مومنین روزه دار در این راهپیمایی باشکوه شرکت کرده و یکصدا حمایت همه جانبه خود از مردم ستم دیده فلسطین را اعلام کردند.

کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان خوزستان همگام با مردم خداجو و روزه دار با در دست داشتن پلاکارد و اعلام برائت از آمریکا و اسرائیل غاصب و با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی»، هم صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی، بار دیگر بانگ «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» را فریاد زدند و در لبیکی به ندای ولی امر مسلمین جهان، با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پس از حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور در آیین عبادی و سیاسی جمعه شرکت کردند.