شناسهٔ خبر: 131787 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به میزبانی سازمان هواپیمایی کشوری؛

نخستین جلسه شورای حقوقی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

لوگو سازمان هواپیمایی کشوری نخستین جلسه شورای حقوقی وزارت راه و شهرسازی با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیر عامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و مدیران حقوقی وزارت راه و شهرسازی و دستگاههای متبوع در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نخستین جلسه شورای حقوقی وزارت راه و شهرسازی با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مدیران حقوقی وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های متبوع در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

در این جلسه ضمن معرفی مشاوران حقوقی عضو شورا، استقلال دفاتر و ادارات حقوقی در دستگاه‌های اجرایی و ارتقاء جایگاه دفاتر حقوقی و نقش موثر آنها در تصمیم‌گیری‌ها و خطی مشی‌های اصلی سازمانها مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، همچنین اشتراک گذاری و انتقال داده ها و اسناد حقوقی با هدف تسهیل‌گری و شفافیت موضوعات و مشکلات حقوقی، رفع موانع و خلاءهای قانونی و مقرراتی و همچنین تشریک مساعی متخصصان حقوقی در جهت پیشبرد برنامه های دولت و کشور و تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب (مهار تورم، رشد تولید) از دیگر موارد مطرح شده در شورای مذکور به شمار می‌رود.