شناسهٔ خبر: 131847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه شورای مسکن شهرستان نیکشهر برگزار شد

نیکشهر جلسه شورای مسکن شهرستان نیکشهر با حضور حمزه امیریان مدیرکل جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر)، معاونین مسکن و ساختمان، شهرسازی و معماری، املاک و حقوقی، روسای ادارات ستادی این اداره کل، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر)، حمزه امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان اصلی ترین و محوری ترین برنامه اجرایی دولت سیزدهم با جدیت کامل در دستور کار این اداره کل قرار دارد، بر این اساس در این جلسه میزان درصد پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بررسی و تدابیر لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات این طرح اتخاذ شد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) بیان کرد: تعداد ۴۸۳۹ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نیکشهر در سایت ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۶۵۶ نفر حائز شرایط بودند که تاکنون ۳۲۸ نفر افتتاح حساب کردند.

حمزه امیریان در پایان تصریح کرد: ۷۴ هکتار زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهر نیکشهر در نظر گرفته شده است که طبق بخشنامه‌های ابلاغی، مسئولیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محول شده است.