شناسهٔ خبر: 131857 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

حمایت وزیر راه و شهرسازی از توسعه فناورانه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

اسکن جاده وزیر راه و شهرسازی از تجهیزات فناورانه و دانش‌بنیان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حاشیه نخستین نشست شورای پژوهش و فناوری در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی بازدید و از توسعه فناورانه این شرکت حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در راستای اهداف، برنامه‌ها و راهبرد اصلی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در توسعه و ارائه خدمات دانش بنیان و فناورانه، به عنوان یک شرکت فناورانه و مردم پایه با قدمتی در حدود ۷۰ سال ، به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور، تولید و تجهیز این شرکت به فن آوری های منحصربفرد و بروز مورد حمایت وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با نمایش برخی تجهیزات منحصربفرد و فناورانه خود در زمینه ارزیابی غیر مخرب روسازی راه در این نمایشگاه مورد توجه مدیران و مسئولین وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

گفتنی است شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای ارائه خدمات دانش‌بنیان، فناورانه  و مردم پایه ،بیش از ۶۵۰  نوع آزمایش تخصصی و مطالعات  فنی و مهندسی را با هدف ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی در کشور ارائه می‌کند و آمادگی دارد در نمایشگاه دائمی فناورانه وزرات راه و شهرسازی که درمحل مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی افتتاح خواهد شد، حضور  موثری داشته باشد.