شناسهٔ خبر: 131858 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی مستقیم مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به شهروندان با حضور در سامد

سامانه سامد مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با حضور در محل سامانه سامد به طور مستقیم با مردم شریف استان گفتگو و به درخواست‌های آنها رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمدحسین پناهی فر، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان صبح یکشنبه به منظور پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات شهروندان در سامانه سامد حضور یافت.

پناهی‌فر در این ارتباط مردمی ضمن رسیدگی به درخواست‌های هم‌استانی‌های عزیز در حوزه راه و شهرسازی، دستور داد برای دیگر درخواست‌ها، بررسی لازم تا حصول نتیجه در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد و نتایج به شهروندان اعلام شود.

وی همچنین  سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی سامد را بستری مناسب برای کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و رسیدن به پاسخ در کوتاه‌ترین زمان ممکن دانست که افزایش رضایتمندی مردم را نیز به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در این  برنامه کاری ارایه پیشنهادات و انتقادات مردم از طریق سامانه سامد را  فرصتی سازنده برای مدیران دستگاه‌های اجرایی برشمرد و گفت: اغلب تماس های مردمی امروز پیرامون نهضت ملی مسکن، مسکن مهر، موارد املاکی، شهرسازی و ... بود.

گفتنی است این نخستین ارتباط مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان در سال جاری است.

سامد یا سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت زیر نظر مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و استانداری ها اداره می شود و هدف آن ایجاد فضای مناسب برای ارائه درخواست‌های مردمی از دولتمردان و شکایات و انتقادات مردم از عملکرد دستگاه‌های دولتی است.